giovedì 9 aprile 2015

Anima Christi (Frisina)



Si- Sol La Si
Anima Christi, sanctifica me.
Mi-6 Si- Mi-6 Fa#
Corpus Christi, salva me.
Si- Sol La Sol
Sanguis Christi, inebria me.
Si- Mi-6 Si- Fa#
Siaqua lateris Christi, lava me.
Si- Sol La Si
Passio Christi, conforta me.



Mi-6 Si- Mi-6 Fa#
O bone Jesu, exaudi me.
Si- Sol La Si
Intra vulnera tu - a
Mi-6 Si- Mi-6 Fa#- Si
absconde absconde me.

Ne permittas a te me separari. Ab hoste maligno defende me. In hora mortis meæ voca me.

Et iube me venire ad te, ut cum sanctis tuis laudem te per infinita sæcula sæculorum. Amen.

TESTO:

RIT.  ANIMA CHRISTI, SANTIFICA ME
CORPUS CHRISTI, SALVA ME.
SANGUIS CHRISTI, INEBRIA ME
AQUA LATERIS CHRISTI, LAVA ME.

Passio Christi, conforta me.
O bone Iesu, exaudi me.
Intra vulnera tua absconde me.
RIT.

Ne permittas a te me separari.
Ab hoste maligno defende me.
In hora mortis meæ voca me.
RIT.
Et iube me venire ad te,
ut cum sanctis tuis laudem te
per infinita sæcula sæculorum. Amen.
RIT.

Nessun commento:

Posta un commento